четверг, 8 марта 2018 г.

........................



8 березня, Міжнародний жіночий день. Не знаю, як бути, дружина цього свята не визнає. Я розумію, до чого тут Клара Цеткін? Але ж усе чоловіцтво несе додому букетики, я теж хотів би якусь гілочку мімози. 
– За православним календарем, – каже теща, – сьогодні Преподобної Ґорґонії. 
– А що це за Преподобна? – питаю я. 
– Сестра святителя Григорія Богослова.
– Йоана Богослова я знаю. А Григорій хто?
– Господь святий його знає. Мабуть, хороший чоловік, – каже теща.
Привітання з днем преподобної Ґорґонії моя дружина сприйняла прихильно. Так що проблема з Кларою Цеткін для мене вирішена.
                                                                   

                                                 Ліна Костенко  "Записки українського самашедшого"



8 комментариев: